برای بهار ظهور ، لباس تقوا بخریم!!!!

امسال هم مانند سال های گذشته در روزهای پایانی سال، جنب و جوش در مردم دیده می شود، چرا که بهار طبیعت در راه است و باید خود را برای رسیدنش مهیا نمود.

تمام پدرها و مادرها ، هم برای خود و هم برای فرزندان خود، خرید لباس بهاری را جزء لیست خریدشان می دانند و البته که فرزندان، مقدم هستند، چون ذوق و شوقشان دیدنی تر است.

برای ما دوست داران حضرت اباصالح المهدی (ارواحنابفداه) نیز مکرر گفته اند که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حکومت عدل جهانی او، بهار حقیقی مردمان و خرّمی روزگاران است.

کسانی که انتظار بهار حضرت اباصالح المهدی(ارواحناه بفداه) را نیک می دانند که برای فصل بهار بشریت نیز باید مهیا شد و در این میان باید حتما لباس مناسب آن را تهیه کرد. اما چه لباسی….؟

اگر بدانیم که محور فکری انقلاب مهدوی، قرآن کریم است، این کتاب آسمانی، بهترین لباس را پرهیزگاری  و خدامحوری معرفی نموده و فرموده:« و لباس التقوی ذلک خیر» آنان که در نیایش های خویش، سربازی در رکاب حضرت اباصالح المهدی (ارواحنابفداه) را از پروردگار مسئلت می کنند به خوبی می دانند که جنس لباس سربازی او، تقواست و بس؛ و اینان در روزهای واپسین زمستان غیبت، برای بهار ظهور، در جستجوی لباس تقوا و زینت باآن خواهندبود.



 


 


  • نظر از: پاریزدخت
    1392/12/22 @ 10:17:44 ق.ظ

    پاریزدخت [عضو] 

    سلام، ممنون از اینکه نکته بسیار مهمی را یادآورمان شدید…التماس دعا

  • 5 stars
    فلاحي
    نظر از: فلاحي
    1392/12/20 @ 01:10:54 ب.ظ

    فلاحي [عضو] 

    بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم خدا قوت خیلی خوشحال شدم هنوز هم طرفداران لباس قرانی زیادند با هم برای مولایمان دعا کنیم ضمنا دوست عزیز بسم الله را هرگز فراموش نکن

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.