برگزاری کارگاه آموزش وبلاگ نویسی از سوی پایگاه بسیج طلاب نرجسیه سیرجان


کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی با حضور مدارس علمیه خواهران شهرستان های شهربابک و بردسیر به میزبانی پایگاه بسیج طلاب نرجسیه سیرجان سه شنبه 5/8/94 از ساعت 15 الی 19:30 در دو مرحله تئوری و عملی در کارگاه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید. جناب حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه محترم شهرستان با حضو در این کارگاه ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای کیانی مطالبی پیرامون اهمیت فضای مجازی بیان کردند. جناب آقای کیانی اعزامی از بخش فناوری مرکز مدیریت قم استاد این دوره در مرحله تئوری پیرامون شبکه های اجتماعی و ارتباطی بویژه وبلاگ مطالبی بیان کردند و به معرفی وبلاگ به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای جدید ترویج فرهنگ از طریق فضای مجازی پرداختند؛ وبلاگ نویسی دینی را یک رسانه جدید برای تبلیغ و نشر دین معرفی کردند.

ایشان اهداف مرکزرا از راه اندازی وبلاگ این چنین بیان کردند: 1- تثبیت و ترویج محتوا با محوریت زن مسلمان در فضای مجازی2- ایجاد و تقویت انگیزه در میان خواهران طلبه 3- جریان سازی اعتقادی، اخلاقی و خنثی سازی جریان های غلط و انحرافی با هم افزایی شبکه هزاران نفری طلاب خواهران در فضای مجازی

ایشان در مرحله عملی چگونگی ایجاد وبلاگ و درج مطلب در وبلاگ را آموزش دادند و حاضرین با توجه به آموزش عملی استاد توانستند برای خود وبلاگ شخصی بسازند و آقای کیانی به سؤالات آن ها پاسخ دادند.

در پایان کارگاه ضمن پذیرایی و شام ، بسته فرهنگی که شامل (جزوه کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین،کتاب سبدی پر ازگل،بروشور و خودکار) در بین شرکت کنندگان توزیع گردید.


www.narjesiyeh-sirjan-kowsarblog.ir

  • مدرسه علميه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله عليها آمل [عضو] 

    حضرت مهدی علیه السلام:
    «هرکس تسبیح تربت امام حسین علیه السلام را در دست گیرد و ذکر را فراموش کند، ثواب ذکر برای او نوشته می شود».
    (بحارالانوار،ج44،ص280)
    التماس دعای فرج…..
    مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهراء سلام الله علیها شهرستان آمل

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.